Luistert u graag naar muziek, bekijkt u video’s of neemt u deel aan audio- of videogesprekken op uw Vision Pro? Oticon-hoortoestellen kunnen rechtstreeks verbinding maken met Vision Pro en bieden eenvoudige, handsfree communicatie of directe streaming via Bluetooth® Low Energy-technologie voor audio- of videogesprekken op native VisionOS-apps.

Kijk welke hoortoestellen compatibel zijn met Vision Pro

1. Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld en ga vervolgens naar Instellingen > Bluetooth

2. Ga naar Toegankelijkheid > Hoortoestellen

3. Start uw hoortoestellen opnieuw op om ze in de koppelingsmodus te zetten. Uw hoortoestellen blijven drie minuten in de koppelingsmodus. Uw Vision Pro moet uw hoortoestellen detecteren – de detectie kan maximaal 1 minuut duren.

Gedetecteerde hoortoestellen worden weergegeven in Beschikbare apparaten onder Hoortoestellen.

4. Wanneer de naam van het hoortoestel wordt weergegeven, tikt u op de naam en accepteert u de koppelverzoeken.

 

OPMERKING: Wanneer u uw hoortoestellen uitschakelt, zijn deze niet meer verbonden met uw Vision Pro. Schakel uw hoortoestel in om weer te verbinden. De hoortoestellen maken dan automatisch opnieuw verbinding met uw Vision Pro.

Problemen met het streamen van geluid van uw Vision Pro

U kunt veelvoorkomende verbindingsproblemen oplossen door de verbinding met uw hoortoestellen te vernieuwen.

Wij raden af om Bluetooth uit en weer in te schakelen, omdat daardoor de verbinding met andere draadloze apparaten, zoals een toetsenbord of Bluetooth-muis, wordt verbroken.

Als u de verbinding met uw hoortoestellen wilt vernieuwen, schakelt u de Airplay-knop uit en weer in.

1. Ga naar het Control Center. Druk op de ronde Airplay-knop naast de schuifregelaar onder Geluid.

2. Schakel de Airplay-knop uit en weer in.