Veelgestelde vragen

  • > Hoe laad ik mijn hoortoestellen op?

    U plaatst de hoortoestellen simpelweg in de oplader. Bekijk hoe u batterijen oplaadt in deze film.

  • > Hoe kan ik zien wanneer mijn batterijen volledig zijn opgeladen?

    De oplaadindicatielampjes branden continu groen wanneer de batterijen volledig zijn opgeladen. Zie hoe u kunt zien of uw batterijen volledig zijn opgeladen in deze film.

  • > Wat gebeurt er als ik wegwerpbatterijen probeer op te laden?

    De zinc-air wegwerpbatterijen worden niet opgeladen en het LED-lampje op het oplaadstation brandt rood. Bekijk wat er gebeurt als u een wegwerpbatterij probeert op te laden in deze film.

  • > Wat als er geen lampje brandt op de oplader?

    Het hoortoestel is niet goed in de lader geplaatst of de lader zit niet in het stopcontact. Haal de hoortoestellen uit de lader en zorg dat ze in de juiste positie zijn geplaatst. Controleer of de USB-stroomkabel goed verbonden is met de USB-adapter. Controleer of de USB-adapter goed werkt door een ander USB-apparaat aan te sluiten.

  • > Wat als een of beide lampjes van de oplader rood branden?

    De batterij laadt niet op. Controleer of de hoortoestelbatterij een oplaadbare ZPower silver-zinc batterij is.

  • > Staan de hoortoestellen uit tijdens het opladen?

    Wanneer de hoortoestellen in het oplaadstation zijn geplaatst en het oplaadstation is ingeschakeld, schakelen de hoortoestellen automatisch uit.

  • > Wat gebeurt er als ik een oproep ontvang tijdens het opladen?

    De hoortoestellen schakelen automatisch uit tijdens het opladen, dus uw smartphone zal gewoon overgaan net als wanneer deze niet met de hoortoestellen is verbonden.

  • > Hoe kan ik de oplaadbare batterij verwijderen en een wegwerpbatterij gebruiken als reserve?

    U kunt een zinc-air wegwerpbatterij gebruiken wanneer u wilt. Bekijk hoe u de oplaadbare silver-zinc batterijen verwijdert en zinc-air wegwerpbatterijen plaatst in deze film.

  • > Is er een effect op de geluidskwaliteit bij gebruik van oplaadbare batterijen?

    Nee. Alle Opn miniRITE-functies zijn beschikbaar bij het gebruik van oplaadbare batterijen.

  • > Kan de oplaadbare batterijlade weer worden vervangen voor een gewone batterijlade?

    Ja. Het is altijd mogelijk om een gewone Opn miniRITE-batterijlade terug te plaatsen. Dit kan door uw hoorzorg professional worden gedaan.

  • > Ik heb al Oticon Opn-hoortoestellen. Hoe kan ik ze upgraden zodat ze oplaadbaar worden?

    Praat met uw hoorzorg profegehoorspecialist. Deze moet een rechargeable kit bestellen en deze in uw Opn-hoortoestellen plaatsen met een nieuwe batterijlade.

  • > Heeft de silver-zinc oplaadbare batterij speciale verzorging of onderhoud nodig?

    De kit heeft geen speciale verzorging of behandeling nodig buiten wat normaal verwacht wordt aan hoortoestelzorg. De fabrikant van de oplader, batterijen en batterijlade, ZPower, heeft uitgebreide corrosie- en uitzettingstests uitgevoerd en de resultaten bevestigen dat corrosie, vocht en uitzetting geen probleem zullen zijn.

  • > Kan ik een ‘reinigings- en droogsysteem’ gebruiken als ik een Opn miniRITE en ZPower rechargeable kit heb?

    Ja. Gebruik alleen actieve reinigings- en droogsystemen als u uw hoortoestellen moet drogen. U dient de oplaadbare silver-zinc batterijen te verwijderen voordat u het reinigings- en droogsysteem gebruikt.

    Als u het reinigings- en droogsysteem 's nachts wilt gebruiken, kunt u uw hoortoestel niet tegelijkertijd opladen. Als u uw batterij niet heeft opgeladen, zorg dan dat u de dag daarna wegwerpbatterijen gebruikt zodat u de hoortoestellen een volle dag kunt gebruiken.

  • > Hoe lang moet ik de oplaadbare batterijen opladen voor 100% capaciteit?

    Als de batterijen volledig leeg zijn, moeten deze ongeveer 7 uur worden opgeladen voor 100% capaciteit.

  • > Heb ik nog wel een rechtstreekse verbinding met mijn iPhone als ik oplaadbare batterijen gebruik?

    Ja.